Trein en boottrip

Op 10 juni hebben 21 leden genoten van het prachtige nostalgische arrangement van de Zuid Limburg Tours.
Er waren 23 aanmeldingen maar helaas moesten 2 personen afzeggen i.v.m. ziekte.
De weergoden waren met ons en de zon heeft, vergezeld van een stevig briesje, de hele dag heerlijk geschenen.
De chauffeurs hebben ons via een groene route naar Simpelveld gebracht en van daar uit zijn we achtereenvolgens met het miljoenen lijntje tot Schin op Geul en met de Oldtimer schoolbus door ons mooie heuvelland naar Maastricht gereden. Tijdens een rondvaart op de maas hebben wij naast het mooie uitzicht tevens kunnen genieten van koffie met Limburgse vlaai. Hierna hadden wij ruim 1 uur vrij om op eigen gelegenheid in het centrum van Maastricht te genieten op een terrasje of langs de talrijke winkels.
Om ongeveer 16.45 uur zijn wij vertrokken in Maastricht en hebben de route in omgekeerde richting gemaakt. Alle deelnemers hebben volop genoten van deze activiteit en iedereen is voldaan huiswaarts gekeerd.
Wij danken de deelnemers voor hun goede humeur, de chauffeurs voor de bereidwilligheid om te rijden en de organisatoren voor de voorbereiding van deze geslaagde dag!

treinboot
treinboot treinboot