De slimste mens van Amstenrade 2017.

Op donderdag 23 november 2017 organiseerde de seniorenvereniging van Amstenrade een spannend spelprogramma waarbij we de grijze cellen moesten laten werken
De 27 spelers die aanwezig waren hebben hun lichaam moeten laten bewegen en hun hersens moeten pijnigen om uiteindelijk de Slimste Senior van Amstenrade te worden.
In tien rondes van elk vijftien vragen werd de algemene kennis getest. Na elke vraag kon gekozen worden uit twee antwoorden, door in vak A of B te gaan staan. De winnaar van elke ronde won een geldbedrag en degene die in alle 10 rondes de meeste punten had gehaald ontving buiten een leuk geldbedrag ook een wisselbeker. Het is namelijk de bedoeling om deze quiz elk jaar te herhalen.
De eindwinnaar was mevr. Betsy Knarren met 37 punten en samen als 2e geŽindigd mevr. Gerda Holtman en mevr. Mia Jeuken beiden met 36 punten.
Het was een goed geslaagde middag en door de aanwezigen als heel prettig en leuk ervaren, zeker voor herhaling vatbaar.
Ronde winnaars waren mevr. Zoet, dhr. Cordewener, dhr en mevr. Leblanc, dhr en mevr Holtman, dhr. De Groot, mevr. Jeukens, mevr. Schroyen, mevr. Boesten.

slimste2017
slimste2017 slimste2017