Bezinning op Pasen 2017

Op dinsdag 11 april in de Goede Week hebben wij ook dit jaar weer een mooie Paasbezinning gehouden voor onze leden. Diaken Karl van Hees had de gebedsdienst voorbereid en ging tijdens de dienst samen met Pastoor Jacobs voor in gebed. Ook dit jaar werden de lezingen begeleid met een PowerPoint presentatie met dia’s van schilderijen die te maken hebben met de onderwerpen voor de Goede Week, zoals Palmzondag, Witte Donderdag, Goede Vrijdag, Stille Zaterdag en Pasen. In afwijking met andere jaren werden de passende liederen niet door de leden zelf gezongen, maar door Véronique Meuffels, sopraan uit Amstenrade, die met haar prachtige stem, deze Paasbezinning opluisterde. Voor menigeen onder de aanwezigen is deze samenkomst de voorbereiding op het Paasfeest. Na de bezinningsdienst was er gelegenheid elkaar te ontmoeten in een warme sfeer met een souper, bereid door de het beheerdersechtpaar van ons gemeenschapshuis “Oud Dorp”. Er waren na afloop veel positieve reacties en dat is altijd fijn te horen! Dank aan degenen die vooraf en tijdens deze middag een vrijwillige bijdrage hebben geleverd, want zonder hen zou het niet tot dit mooie resultaat leiden. Wij wensen iedereen een zalig Pasen en mooie dagen in eigen kring.

paasbezinning2017
paasbezinning2017 paasbezinning2017