Goed gemutst

Vrijdag 25 september j.l. hebben wij met een 36 tal leden met aandacht en interesse gekeken en geluisterd naar de presentatie van het thema “Goed Gemutst” door mevrouw Jeanine Senden. Een zeer gedreven vrouw met een passie/hobby voor hoeden/hoedjes maken maar ook voor mensen. Een lid had ons getipt dat zo’n bijeenkomst interessant zou zijn voor onze leden en wij kunnen nu met zijn allen bevestigen dat dit een zeer goede aanbeveling was. Buiten de uitleg over de techniek en hoe kom je middels een mal tot het juiste en gewenste model had elke hoed een verhaal. De constatering is dat juist het verhaal en de mens achter (onder) de hoed zeer indrukwekkend is.
Aansluitend hebben wij met 33 leden genoten van een heerlijk buffet bereid door Gert Visch. Een portie heerlijk verse zalm die de tong streelde en rollade met een heerlijke saus van eekhoorntjes brood waren de heerlijkste onderdelen van het buffet.
Ook het onderdeel ontmoeting heeft het doel bereikt. Tijdens de pauze en onder het eten werd intensief met elkaar van gedachte gewisseld en nog lang nagezeten.
Al met al hebben wij deze middag het doel bereikt met dank aan de organisatoren.

goed gemutst