Bezoek Stella Maris college Valkenburg

Om kwart voor twaalf vertrokken we met eigen vervoer naar Valkenburg om in het Stella Maris College in Valkenburg een paar gezellige uurtjes door te brengen. Het Stella Maris College is een kleinschalige vmbo-school, welke onze gastheer was voor een gezellig etentje op vrijdag 29 april 2016. Ondanks dat de school gesloten was, had de leiding toch nog vrijwilligers gevonden, die in hun vakantietijd enige ervaring op wilden doen in het restaurantwezen. Met het maximum van 52 personen hebben we genoten van een heerlijk goed verzorgd vier gangen diner met koffie of thee na. We hebben in enkele heel gezellige uren kunnen genieten van de kookkunst van meerdere mensen van deze school.
Ook op andere dagen, dinsdag en vrijdag, kan men gebruik maken van deze gelegenheid maar alleen na afspraak met de heer Lou v/d Berg 06-2908.5628. Deze middag is zeker voor herhaling vatbaar, ook gezien de gezellige contacten tijdens het eten.

eten valkenburg
bezoek l1